פרגולות גן ויופי – פרגולות אלומיניום

10 בדצמבר 2016

 

עושים צל נפתחות ונסגרות, אטומות ושקופות, כל מה שרציתם לדעת על הדור החדש של הפרגולות, בכתבה שלפניכם פרגולות האלומיניום ביססו לעצמן מקום של כבוד בסצנת העיצוב והאדריכלות. האלומיניום הוא חומר עמיד בתנאי מזג אוויר משתנים ואינו דורש תחזוקה מיוחדת ומעבר לכל מדובר בחומר שברמת הניראות מכניס מנות גדושות של עדינות וקו אסתטי מובחן לפרויקט כולו.

פרגולות גן ויופי היא חברה המתמחה בפתרונות הצללה מתקדמים המתבססים על פרופילי אלומניום יחודיים. החברה שפועלת מול המגזר הפרטי והמקצועי, פתחה מחסן לקבלנים, ולבונים פרטיים שעתידים לבנות לעצמם את הפרגולה. המחסן הייחודי מציע מענה כולל המעניק את מכלול הצרכים למתקין, לקבלן או ללקוח הפרטי, הן ברמת הקו האסתטי והן ברמת הבטיחות.

סביבת הבית החיצונית מקבלת בשנים האחרונות תשומת לב לפחות כמו חללי הבית הפנימיים. הפרגולה הוא אחד המוצרים המרכזיים לשילוב בחצר הבית.

מה מיוחד בפרגולות ? מאיזה חומר עשויות? לאיזה סגנון הן מתאימות?

הפרגולות שלנו עשויות אלומיניום. מדובר למעשה בחומר שלא זקוק לאחזקה, נשמר לאורך שנים ומגיע בכל גוון. הפרגולות מותקנות כיום בכל סוגי הבתים והדירות הגן, אך לכל מקום ניתן להתאים את הפרגולה הספציפית. אנחנו למשל, פיתחנו מערכות שמציעות פרגולה נפתחת ונסגרת כך שניתן לקבל %100 אטימה מאור ועד %100 אור. הלקוח יכול לשחק עם המצבים השונים, בנוסף אנחנו מתמחים גם בייצור פרגולות צפות – מדובר בפרגולות ללא עמודים המיועדות למי שמבקש מראה נקי ומודורני יותר. לקוח שמגיע למחסן שלנו יכול לרכוש קיט מלא עם הפרגולה שאהב.

כיום חשוב מאוד נושא ההתאמה האישית – עובי של פרופילים, צבעים, קירוי. האדריכל מעוניין שתהיה לו מקסימום יכולת בחירה. מה אתם מעניקים בתחום הזה?

אנו עובדים ישירות מול האדריכל, מבינים את דרישות העיצוב ומעירים הערות מקצועיות אם דרישה מסוימת נשמעת לא בטיחותית, למשל, פרופיל דק מידי שעלול להתעקם במזג האוויר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם האדריכל ומייצרים לו את התנאים האופטימאליים לתכנון פרגולה התואמת את צרכי הפרויקט.

כמו בתחומים רבים בתחום עיצוב הבית גם בתחום הפרגולות קיימים טרנדים. ספר על הטרנד החם ביותר כיום בתחום הפרגולות

שילוב בין צבעים הוא אחד הטרנדים המרכזיים וכמובן, אלומיניום דמוי עץ וטקסטורה שנעשית בצביעה מיוחדת בתנור. מדובר בטרנד שהולך ותופס תאוצה. המראה אותנטי מאוד והעין יכולה להתבלבל ולא לזהות.

רמת התכנון, פרגולה היא מוצר נפלא, אך מה שחשוב לפחות כמו התכנון, הוא תהליך ההתקנה. תהליך לא מקצועי יחבל במראה ובעמידות המוצר. ספר על התהליך משלב התכנון ועד התקנת הפרגולה בפרויקט.

בחברת פרגולות גן ויופי אנו מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך, משלבי הבחירה והתכנון המוקדמים של הפרגולה, דרך הגדרת תקציב, מדידות המקום, הכנת הקונסטרוקציה ועד ההתקנה בפועל. יש לנו צוות מקצועי מוכשר ומנוסה מאוד שיודע לבצע התקנות איכותיות ברמה מקצועית בלתי מתפשרת. העובדה שאנחנו היצרנים מאפשרת לנו גמישות מלאה ושליטה על התהליך וזה אחד הערכים המוספים הגבוהים שהלקוח שלנו זוכה בו.

 

קידום אתרים קידום אתרים אורגני